| Jaimie Franken te Bergen op Zoom |  |
Geplaatst: Wo 05-05-2010 16:20:58 |
|
|
| Bozje |
| Stagiaire |
|
 |
| Geregistreerd op: 26-4-2009 |
| Berichten: 27 |
| Woonplaats: Bergen op Zoom |
|
|
 |
 |
 |
|
Goedenavond,
Het vorige topic van dhr Franken is naar beëindigde zaken verplaatst in het verleden,
Graag zou ik deze weer geopend zien worden dit ivm achterstallige betalingen die nog steeds aan het oplopen zijn.. (op dit moment gaat het hard richting de 2000 euro)..
Ik ben al maanden aan het proberen een oplossing te krijgen met dhr Franken, echter blijft deze tot heden toe uit..en zie ik ook niet zo spoedig een oplossing er aan komen.
Meer info volgt. |
|
|
|
|
Geplaatst: Wo 05-05-2010 16:24:17 |
|
|
| virage |
| Moderator |
 |
 |
| Geregistreerd op: 22-10-2009 |
| Berichten: 892 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Geplaatst: Ma 10-05-2010 17:12:15 |
|
|
| Bozje |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Sorry voor de late reactie.
Ik kwam even niet op het internet vanwege een lastig virus. Maar het gaat inderdaad over dat topic. |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma 10-05-2010 17:14:36 |
|
|
| Bozje |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Het is nogal typisch dat ik nu zelf het topic van dhr Franken open wil gooien, daar ik hem zelf eerst verdedigd heb,
Zal ik de uitleg hier plaatsen of wanneer het andere topic weer geopend is? |
|
|
|
|
Geplaatst: Ma 10-05-2010 18:24:41 |
|
|
| Sabra |
| Moderator |
 |
 |
| Geregistreerd op: 14-1-2006 |
| Berichten: 1853 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
| virage schreef: |
http://www.kopersbelangen.nl/viewtopic.php?p=121163
Dit topic bedoel je? |
Plaats je verhaal maar  |
|
|
|
|
Geplaatst: Di 11-05-2010 09:08:43 |
|
|
| virage |
| Moderator |
 |
 |
| Geregistreerd op: 22-10-2009 |
| Berichten: 892 |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Plaats maar in dit topic, plakken we naderhand wel achter het andere  |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Di 11-05-2010 12:01:06 |
|
|
| Bozje |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Zit zelf helaas niet elke dag achter het internet ivm verbouwing, dus het kan voorkomen dat ik soms een dag niet reageer. Heeft dan niet te maken met desinteresse maar meer vanwege de drukte.
Oke als volgt..
Vervolg op vorige topic is dat dhr Franken nadat hij van de camping was vertrokken in een kraakpand terecht is gekomen waar hij ook weer spoedig uit moest ivm sloop.
Na een aantal gesprekken met dhr Franken was ik nog meer overtuigd van het feit dat hij echt wat van zijn leven wilde maken maar dat hij gewoon niet goed wist hoe hij dit zonder woonruimte moest waarmaken. Hij had op dat moment eindelijk weer net een vaste baan en wilde graag vastigheid. Kortom het zag er goed uit..
Ik had zelf een caravan staan op dezelfde camping waar hij eerder verbleef. Mijn caravan werd al meer dan een jaar niet gebruikt en stond vol met meubels. Ik was op zoek naar een koper aangezien we net een huis hadden gekocht en druk met de verbouwing bezig waren en totaal geen tijd en zin meer hadden in de camping.
Ik ben toen met Jaimie overeen gekomen dat hij de caravan mocht kopen voor een belachelijk bedrag van 500 euro incl meubels. Belachelijk bedrag aangezien alles veel meer waard was, maar we wilden er snel vanaf omdat je anders ook weer een jaar vast zit aan het staangeld en daarnaast gunde ik jaimie die kans ook. Hij kreeg de mogelijkheid om alles in termijnen te betalen, wat hij ook netjes gedaan heeft (wel duurde het soms wat langer dan gepland maar het gaat er om dat hij alles betaalde).
Met de camping beheerder afgesproken dat Jaimie tot aan 31 december '09 als huurder in de caravan zou zitten, zodat hij alvast wel zijn eigen plekje zou hebben waar hij immers al voor betaald had. Voor de overschrijving op naam (ivm staangeld)zou Jaimie namelijk nog 750 euro borg moeten betalen en dat kon hij allemaal niet in een keer betalen.
Jaimie maakte de belofte dat hij samen met de borg ook een deel staangeld zou betalen aan de beheerder zodra hij zijn loon en 13de maand in december zou krijgen.
Ondertussen is het 11 mei..
De caravan is betaald en dus eigendom van Jaimie.. Jaarplaats staat nog steeds op mijn naam aangezien hij het staangeld en de borg nog niet betaald heeft en ik ben dus nog steeds verantwoordelijk voor het betalen van het staangeld/elektra en water rekening!!!, terwijl hij al sinds september in mijn caravan zit..
Hij betaald zo af en toe eens een bedragje aan de beheerder op het moment dat deze gaat zeuren..
Helaas heeft Jaimie het slim gespeeld tussen de beheerder en mij en werden we beiden voor de gek gehouden qua betalingen. Er werd mooi weer gespeeld en beweerd dat ik van alles op de hoogte was en tegen de beheerder andersom ook. Vandaar ook dat dit zo lang heeft kunnen duren.
Nu blijkt ook pas dat de beheerder pas een maand (!) geleden de elektra en water er af heeft gehaald. Dit terwijl ik al maanden roep dat zodra er rekeningen niet betaald worden hij maar afgesloten dient te worden.
Pas afgelopen week (!) trok de beheerder aan de bel bij mij aangezien dhr Franken zich wilde inschrijven op de camping. Hij zocht een nieuw inschrijfadres, de beheerder is hier niet mee akkoord gegaan aangezien dhr Franken ook meteen meedeelde dat hij de caravan (die dus nog op mijn naam staat!) volgende maand wilt gaan verkopen.
Dus.. conclusie..
Ik ben maanden aan het lijntje gehouden.. dhr Franken heeft zo'n beetje vanaf september gratis gewoond.. ik zit straks met een mega rekening (de hoogte hiervan zou ik een dezer dagen moeten krijgen..maar moest op +2000 euro rekenen), dhr Franken krijg ik op geen enkele manier te pakken.. en aangezien hij van plan was om de boel te verkopen (wat uiteraard niet kan..) verwacht ik dat hij zo snel mogelijk gevlogen is.. als hij dat nu al niet is..
Daarnaast is heel de situatie erg zuur aangezien ik echt dacht hem te kunnen helpen. Mijn eigen relatie is afgelopen januari spontaan beëindigd en kwam met helemaal niks op straat te staan met een klein kind en heb godzijdank bij vrienden kunnen logeren.
Zit ondertussen in een flatje.. heb schulden moeten maken,bijna geen meubels, slaap op een luchtbed en woon op het beton.
Het idee dat hij dan in mijn caravan zit waar nog een boel meubels in staan van mij.. en hij mij dadelijk mogelijk met een mega rekening gaat opzadelen waardoor ik hoogstwaarschijnlijk in de schuldsanering kom als ik geen extra lening kan afsluiten..
Tja..dat is extra zuur.. |
|
|
|
|
 | |  |
Geplaatst: Ma 28-06-2010 20:25:05 |
|
|
| Bozje |
| Stagiaire |
|
 |
|
|
 |
 |
 |
|
Nog steeds dhr Franken niet te pakken kunnen krijgen.
Wel heb ik hem online zien komen de afgelopen dagen waar tevens ook de berichten naar zijn gestuurd. En mijn krabbels nog leesbaar zijn dat hij contact met mij moet opnemen.
Heb net de laatste brieven geprint die morgen aangetekend naar hem en de beheerder gaan.
Ik zeg mijn staanplaats officieel op zodat ik hier niet wederom weer een jaar aan vast zit in het nieuwe seizoen. Hoe dit zal gaan..geen idee... de staancaravan die er opstaat is namelijk eigendom van dhr franken.
Daarnaast vraag ik nogmaals een compleet overzicht van de openstaande bedragen/betalingen die ik nog steeds niet heb mogen ontvangen van de beheerder(!).
tevens stel ik dhr franken nogmaals op de hoogte van het feit dat ik hem aansprakelijk stel,& juridisch de schade ga proberen te verhalen op hem, en dat ik hoop dat hij alsnog contact met mij opneemt.
Word vervolgd dus.. |
|
|
|
|
| www.kopersbelangen.nl » Diverse problemen |