www.kopersbelangen.nl Inloggen Registreer FAQ Gebruikerslijst Zoeken
www.kopersbelangen.nl » Beeindigde zaken » Walibi tickets Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats nieuw bericht  Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk   Afdrukvoorbeeld Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp 
BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 13:46:18 Reageer met quote
kini
Stagiaire

Natuurlijk niet ,maar wat moet ik anders, als Chris zich op zijn manier dubbel gedupeerd voelt , en niet meer wilt reageren .Ik heb hem gebeld ,hij wist niet hoe snel hij moest ophangen, ook mijn laatste mail heeft niet beantwoordt

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van kini Stuur privé bericht Verstuur e-mail

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 13:58:06 Reageer met quote
kini
Stagiaire

Ik heb natuurlijk ook aan aangifte gedacht, maar voor 75 euro?
En geen andere slachtoffers die zich bij kopersbelangen melden.

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van kini Stuur privé bericht Verstuur e-mail

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:03:37 Reageer met quote
Sabra
Moderator

Lijkt me verstandig om te blijven bellen en te mailen, hopelijk is Chris toch genegen dit op te lossen.

Dan kan dit topic verplaatst worden.

Onderneem je niets dan weet je zeker dat je je geld kwijt bent Exclamation

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Sabra Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:06:36 Reageer met quote
TomVDJ
Associate

kini schreef:
Hallo,
wij hadden de afspraak dat de tickets gewoon met de post verstuurd zou worden.

Tja, als je akkoord ging met versturen via de post, dan wist je op voorhand de risico's, niet? In België zou je geen poot hebben om op te staan in dit geval (particulier is hier niet verantwoordelijk voor de werking van de post). Hoe het in Nederland zit, weet ik niet.

Aangezien ik redelijk veel verkoop op internet, heb ik het zelf ook al een aantal keren voorgehad dat een pakje niet aan kwam (meestal als het door het sorteercentrum van Brussel moet passeren... vreemd toch), maar meestal kom ik er met de koper dan wel uit om het verlies te delen. In dit geval lijkt de verkoper zodanig kwaad dat er niet meer tot een overeenkomst kan gekomen worden. Probeer hier maar eens uit te raken...

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van TomVDJ Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:10:20 Reageer met quote
Sabra
Moderator

TomVDJ schreef:
kini schreef:
Hallo,
wij hadden de afspraak dat de tickets gewoon met de post verstuurd zou worden.

Tja, als je akkoord ging met versturen via de post, dan wist je op voorhand de risico's, niet? In België zou je geen poot hebben om op te staan in dit geval (particulier is hier niet verantwoordelijk voor de werking van de post). Hoe het in Nederland zit, weet ik niet.

Aangezien ik redelijk veel verkoop op internet, heb ik het zelf ook al een aantal keren voorgehad dat een pakje niet aan kwam (meestal als het door het sorteercentrum van Brussel moet passeren... vreemd toch), maar meestal kom ik er met de koper dan wel uit om het verlies te delen. In dit geval lijkt de verkoper zodanig kwaad dat er niet meer tot een overeenkomst kan gekomen worden. Probeer hier maar eens uit te raken...

Tom @ ook in Nederland heb je geen poot om op te staan Razz

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van Sabra Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:16:18 Reageer met quote
firewall
Moderator

@TomVDJ In dit geval lijkt de verkoper zodanig kwaad dat er niet meer tot een overeenkomst kan gekomen worden. Probeer hier maar eens uit te raken...

klopt helemaal want de verkoper had dit in 1e instantie
netjes op willen lossen, totdat hij het topic hier zag staan op KB

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van firewall Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:22:47 Reageer met quote
kini
Stagiaire

Ik heb Chris net toch nog een mail verstuurd ,met een verzoek tot een tegemoetkoming, ik wacht maar weer af.

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:24:31 Reageer met quote
Sabra
Moderator

kini schreef:
Ik heb Chris net toch nog een mail verstuurd ,met een verzoek tot een tegemoetkoming, ik wacht maar weer af.

Top Kini Very Happy Exclamation

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:32:31 Reageer met quote
firewall
Moderator

Sabra schreef:
Tom @ was jij ooit niet reuze blij hier me de hulp die je kreeg Idea

de reactie van Tom is verwijderd
en Tom heeft een pb ontvangen

inhoud pb ook naar de overige mods gestuurd Wink

Bekijk gebruikers profiel Zoek naar alle berichten van firewall Stuur privé bericht

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:34:59 Reageer met quote
kini
Stagiaire

Als ik wat hoor ,dan laat ik het jullie het snel mogelijk weten

BerichtGeplaatst: Do 22-07-2010 14:43:38 Reageer met quote
Sabra
Moderator

kini schreef:

Topic opgeschoond en Chris nogmaals gemaild Very Happy.

BerichtGeplaatst: Wo 28-07-2010 10:42:52 Reageer met quote
Sabra
Moderator

Sabra schreef:
kini schreef:

Topic opgeschoond en Chris nogmaals gemaild Very Happy.

Helaas, geen reaktie ontvangen van Kris.

BerichtGeplaatst: Wo 28-07-2010 11:12:25 Reageer met quote
kini
Stagiaire

En ik ook niet .
Het blijft dus onopgelost.

BerichtGeplaatst: Wo 28-07-2010 11:24:28 Reageer met quote
firewall
Moderator

dan is het jammer maar helaas, en zullen we dit topic
verhuizen naar beindigd

was al een beetje te verwachten dat dit niet
opgelost zou worden

we hebben ons best gedaan voor je

Walibi tickets
 www.kopersbelangen.nl » Beeindigde zaken